ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီ၊ အိတ်ဖွင့်တင်ဒါခေါ်ယူခြင်း

ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီ၊ အိတ်ဖွင့်တင်ဒါခေါ်ယူခြင်း

တင်ဒါအမှတ် -
ဌာန ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီ
လုပ်ငန်းအမျိုးအစား လုပ်ငန်းသုံးပစ္စည်းများသတ်မှတ်နေရာအရောက် ကျပ်ငွေဖြင့်ဝယ်ယူခြင်း
တင်ဒါစတင်ရောင်းချသည့်နေ့ 6 September, 2023
တင်ဒါပိတ်မည့်ရက်စွဲ 20 September, 2023
ခန့်မှန်းတန်ဖိုး -
လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မည့်နေရာ ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီ

ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီ

အိတ်ဖွင့်တင်ဒါ‌ခေါ်ယူခြင်း

၁။            ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီတွင် ၂၀၂၃-၂၀၂၄ ဘဏ္ဍာရေးနှစ်အတွက် အသုံးပြုရန်လိုအပ်သော အောက်ဖော်ပြပါလုပ်ငန်းသုံးပစ္စည်းများကို သတ်မှတ်နေရာအ‌ရောက် ကျပ်ငွေဖြင့်ဝယ်ယူ‌လိုပါသဖြင့် စိတ်ပါဝင်စားသည့် လုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် အိတ်ဖွင့်တင်ဒါများ ပေးသွင်းနိုင်ပါကြောင်း ဖိတ်ခေါ်အပ်ပါသည်-

                  စဉ်       ပစ္စည်းအမျိုးအမည်                                                                အရေအတွက်

                  (က)     Firewall / Core & Distribution Switch                                 1 Lot / ၂    လုံး

(ခ )     ဓါတ်ခွဲခန်းအတွင်းပိုင်း Vinyl Flooring များ                                       ­­­­­­­­1   Lot

(ဂ )     ရေမီတာ(Smart Meter)ဆိုဒ်စုံ                                                    ၈၅    လုံး

(ဃ)     ဒီဇယ်ဆီ/ ပရီမီယံ/ ဓါတ်ဆီ                         ၅၀၆၀၀၀/ ၅၀၀၀၀/ ၅၀၀၀   ဂါလန်

(င )     ဘိလပ်မြေ/ ကျောက်စရစ်                                ၆၀၀၀၀၀  အိတ် / ၅၃၀၀   ကျင်း

၂။             အိတ်ဖွင့်တင်ဒါပုံစံများကို ၆ – ၉ -၂၀၂၃ ရက်နေ့မှစ၍ ‌ရောင်းချမည်ဖြစ်ပြီး  ၂၀ – ၉ -၂၀၂၃ ရက်နေ့(၁၂:၀၀)နာရီ နောက်ဆုံးထား၍ တင်သွင်းရန်ဖြစ်ပါသည်။ တင်ဒါပုံစံအား မြို့တော်ခန်းမ(ပထမထပ်) ဘဏ္ဍာရေးနှင့်ငွေစာရင်းဌာန၊ ပစ္စည်း ဝယ်ယူရေးဌာနခွဲတွင်ဝယ်ယူနိုင်ပြီး အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ဖုန်းအမှတ်- ၀၁ ၃၈၈၇၃၂ သို့ ရုံးချိန်အတွင်း ဆက်သွယ် မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

 

 

                                                                                                ပစ္စည်းဝယ်ယူရေးတင်ဒါကော်မတီ

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.